تقدیر از عملکرد مثبت رئیس هیأت شطرنج استان همدان

پایگاه همدان شطرنج

www.hamadanchess.lxb.ir

تقدیم به رئیس پر کار هیأت شطرنج استان همدان

 

با آنکه از برخی از سخنان و موضع گیریهای غیرمنطقی رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان در مقابل وبلاگ همدان شطرنج در جلسه ی امروز ، ناراحت و شدیداً مخالف دیدگاه ایشان در مورد حق آزادی بیان بودیم و همچنان نیز هستیم و تا آخر نیز بر استفاده ی کامل از این حق ایستادگی خواهیم نمود ؛ اما در جریان جلسه توسط ایشان با خبر شدیم که با پی گیری های موثر بعمل آمده از سوی ایشان ، میزبانی های پیشنهادی هیأت شطرنج استان همدان برای مسابقات آزاد بین المللی ابن سینا ، مرحله ی اول جشنواره ی قهرمانی کشور ، قهرمانی رده های سنی کشور و به احتمال بسیار ، مسابقات بین اللملی دهه ی فجر و همچنین محاسبه ی نتایج قهرمانی بزرگسالان استان همدان در درجه بندی بین اللملی ( ریتینگ ) توسط فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران ، پذیرفته شده است .

( اطلاعات کامل تر و دقیق تر را به محض دریافت از منابع موثق به استحضار میرسانیم )

و این یعنی یک موفقیت و خبری خوب برای علاقمندان ورزش شطرنج استان همدان و فرصتی ایده آل برای رقابت سالم شطرنجبازان کهن پایتخت ایران زمین با بهترین های شطرنج ایران و جهان .

لذا وظیفه ی خود دانستیم که در راستای نقد منصفانه ی عملکرد مسئولین محترم هیأت شطرنج استان همدان ، از این اقدام شایسته ، تجلیل و قدردانی نمائیم .

ضمناً امیدواریم { همه } ی اعضای جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان ؛ با همدلی در کنار هم و با احترام متقابل به هم و همکاری با یکدیگر ، بتوانند بیشترین بهره ی شطرنجی را از این فرصت طلایی ببرند .

Hamadan Chess : وبلاگ همدان شطرنج ضمن تقدیر مجدد از رئیس هیأت شطرنج استان همدان ؛ بمانند { همه } ی اعضای جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان با تمام توان برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویدادهای بزرگ تلاش خواهد نمود و از هم اکنون آمادگی خویش را رسماً به { همه } اعلام می دارد .




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر